Vernieuwde klantenmodule

Voor het nieuwe Wilmar-systeem hebben we de klantmodule opnieuw ontwikkeld, met behulp van de input van onze klanten. We hebben gekozen voor een setup die aan de linkerzijde direct de belangrijkste aspecten van een klant uitlicht, zodat je gelijk weet wie je voor je hebt. Daarnaast wordt de communicatie verbeterd, is het mogelijk notities te maken en is er slechts één account nodig voor de klant. 

Verbeterde communicatie
In de nieuwe versie van Wilmar kun je alle communicatie inzien die heeft plaatsgevonden met jouw klant. Zo kun je vanaf nu zien wie van jouw collega's het contact heeft opgepakt en worden zowel sms’jes als e-mails inzichtelijk gemaakt.

Notities maken en bewaren
Je hebt nu ook de mogelijkheid om meerdere notities aan te maken per klant. Zijn er bepaalde afspraken gemaakt of heeft een klant bijvoorbeeld interesse in een fiets die nu nog niet leverbaar is? Je noteert het nu gemakkelijk, waardoor er geen belangrijke informatie verloren gaat.

Alles in één account
De basis is gelegd om alles aan 1 account te koppelen. Wat houdt dit in? De consument krijgt een account binnen Wilmar, waarmee hij/zij vervolgens een online werkplaatsafspraak kan inplannen of iets kan aanschaffen in de webshop. Zo wordt het voor jou kraakhelder wat consumenten online aanschaffen, maar biedt het ook extra mogelijkheden voor de consument zelf, doordat hij/zij kan inzien wat er is gekocht (inclusief details). 

Wil je meer informatie ontvangen over de nieuwe ontwikkelingen rondom Wilmar Retail? Of loop je ergens tegenaan en wil je graag even sparren? Neem dan contact op met Ellen, via ellen@wilmarinfo.nl. Zij staat je graag te woord en is benieuwd naar jouw perspectief!