Let op! Schakel prive/incognito modus uit om gebruik te maken van de webshop.

Call2Know Aftersales

Vind jij het lastig om je klanten een unieke service te verlenen? Wil jij je onderscheiden van andere fietsenwinkels zonder daar zelf moeite voor te doen? Dan hebben wij iets voor je!

Call2Know heeft gemerkt dat veel fietsenwinkels weinig aandacht besteden aan aftersales. De aftersales bestaat vaak uit een gratis servicebeurt en een automatische e-mail wanneer het tijd is voor de (jaarlijkse) onderhoudsbeurt. Dit is niet meer onderscheidend. Terwijl veel fietsenwinkels zeggen onderscheiden te zijn op het stukje service dat geboden wordt.

In deze tijd verdwijnt persoonlijk contact steeds meer en vindt het meeste contact plaats via -email, WhatsApp, chat of sms. Hoewel dit niet helemaal te stoppen is, wil Call2Know meer persoonlijk contact terugbrengen in deze wereld.

Call2Know is een combinatie tussen een callcenter en een recensie tool. Ze bellen jouw klanten 2-4 weken na de aankoop van hun fiets om ze nogmaals te bedanken, vragen hoe de fiets de eerste weken bevalt en hoe de service is ervaren. Hiermee geef je de klant na de aankoop extra waardering en profiteer je van de volgende voordelen:

  • Klanten maken meer mond-tot-mondreclame
  • Klantretentie neem toe
  • Hogere klanttevredenheid
  • Uitgebreide feedback van 80% van je klanten
  • Je kunt ongehoorde klachten oplossen